Viaferrata-FR.net
Les via ferratas françaises Flux RSS
Fermeture, réouverture, nouvelle via, ... c'est ici !
Informations diverses (15:48) :
Nombre de discussions : 1150
Nombre de messages : 6748
Dernier message posté le 23-01-2024 à 18:02
Dernière visite le 29-03-2024 à 15:48
Nombre de messages non lu depuis la dernière visite : 0
[ Retour au forum | Liste des forums | Répondre au message | Nouvelle discussion | Rechercher un message ]

top list of Via Ferrata Flux RSS



Auteur Message
Mark private_message smile Posté le 24-07-2015 à 13:24     Sujet: top list of Via Ferrata
Bonjour, Désolé pour mon anglais!

Je me sers de ce site pour de nombreuses années et ont été en France plusieurs fois pour grimper beaucoup Via Ferrata.

Une chose que je l'ai remarqué qui manque est ascensions la «Top20».

Est-ce quelque chose qui va revenir sur le site? Je me suis toujours utilisé cela comme une indication approximative de planifier mes vacances.

Hello, Sorry for my English!

I've been using this site for many years and have been to France many times to climb many Via Ferrata.

One thing I've noticed that is missing is the 'Top20' climbs.

Is this something that is going to return to the site? I always used this as a rough guide to plan my holiday.


1 Réponse(s)

Auteur Message
Laurent [Webmaster] private_message smile Posté le 24-07-2015 à 15:40     Sujet: Re: top list of Via Ferrata
Hi Mark,
thanks for your faithfullness and your feedback.

It's right that we removed the "top 20", during the big update last year.
We have tought that there's not an important use of it.
And mainly, it was because there's no possibility to be sure that someone (remember that we have prefered that using this wvote only once for each via-ferrata.
During the last months before the update, a bug was discovered and used for hundreds of false votes.
The top 20 was, after that, useless.

Last year, we have prefered to let people choose, according to their knowledge, what's the difficulty of a via-ferrata when posting a comment.

There's currently no plan today to create again a "top 20" or something similar.
We'll analyze again this feature if most people request it.

Petite traduction rapide :
La fonctionnalité "top 20" a effectivement été retiré du site lors de la refonte l'été dernier.
Il n'est pas prévu de la refaire, sachant que l'on a préféré laisser la possibilité à chacun postant un commentaire, de spécifier la difficulté de chacune des vias.
A voir s'il y a des demandes pour avoir à nouveau un système de classement

[ Retour au forum | Liste des forums | Répondre au message | Nouvelle discussion | Rechercher un message ]